gangsta bitch

Shuuuuu! vilken vecka, har knappt vart hemma något haha, sov typ hos bror hela veckan för kussen var hära och hälsa på :) skit kul och träffa dom. var massa ute på stan och sen kolla på bio. i fredags var deras sista dag hära, så jag och mamma var ute med dom på stan och kolla runt. sen på kvällen kom jen förbi moi och så mötte vi upp sara på bussen och drog in till stan och luffa, sen ner till sjön där de små snorisarna var haha. åkte sen till centrum och bara satt, sen haffade vi fest och tog bussen tillbaks haha. typiskt oss att typ gå och festa vi halv två tiden. asså kvällen var fan knaaaaas, de va mycke dans, bråk och saker som slogs sönder, smällar hit och dit haha kaos. gick hem sen klockan sex haha, helt död, gick med I för han bor nära mej. sen kom jen hit åtta på morgonen fick skjuts av A som plocka upp henne från festen. båda helt döda vakna upp vid tre tiden. softa resten av dagen med lilla cassandra :) sen vid tolv drog jag och mötte upp sara sen vidare mot skolan där vi mötte upp jen. sen lämna vi sara och så plocka kara och khalid upp oss sen drog vi på fiesta hos bullen. bara grabbarna där så jag och jen softade med dom. riktigt flum, dansa och fulla grabbar hahaha. Anthony var där också, den där snubben asså.. men de kommer aldrig bli som han vill. bullen min brooor hahaha ojoj, saker kastades här och var. jojo vägra låta mej och jen dra så vi blev kvar där hela natten. sen vid åtta decka typ alla, vi låg fan fem pers på en säng haha trång var det. sen bullen i soffan sen resten tog bil hem. låg och myste i sängen hihöhohä. sen vid nio decka vi, haha fattar inte hur vi lyckades somna där. vakna upp halv tolv helt död och så drog jag och jen hem till mej. softa hära lite och sov sen drog hon hem, jag duscha direkt, fan stank rök och allt möjligt haha. sen drog jag upp till I och chillade, kollade på film. här hemma har jag kollat på ännu mer film haha, de är en såndär dag. och imorn börjar skolan igen nu när praktiken är över, gick sista dagen i onsdags ;) haha man är borta efter den här helgen, festa heela nätterna långa. man kan fan inte ens läsa vad jag skrivit haha, eller ah man fattar knappt något men aja. nu ska jag decka fint i min säng, ska upp vid nio imorn. bilder lägger jag sen för jag hittar inte min sladd till luren, lägger en cam bilder från freda istället. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0