life sure works in mysterious ways

efter allt galet knas, både bra och dåligt, så är jag glad över hur allt löser sig. min fina jen har jag flummat runt med. endast med henne händer sjuka saker, vi lär känna nya och hamnar här och var. haha bästa. sena nätter, främlingar, sova borta, fest, och annat hemligt. sånt man gör med jen bara haha ;) underbara varelse, tack för att du finns genom allt.
idag var en fin dag, vi vaknade upp vid tolv och softade. sen kom babe förbi, har inte sätt han på en vecka. svårt att hålla sig i styr haha. sen var han tvungen att dra iväg på träning. jag och jen drog förbi hem till henne och fettade oss med glass och kladdkaka, äckligt gott haha. drog sen och mötte upp ewe i tumba sen vidare till skäris, förbi fittja och hem. fick sms från S som är ute nu, lite chockande men väldigt kul att höra från han :) naj nu ska sovas, ska upp halv sex och till psyket. blir ju inlagd nu.. nä driver, praktiserar där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0