I dont do fake.

fyfan asså. det ända jag tänker är ARE YOU FUCKING KIDDING ME?! händer det här på riktigt? hade en skön och jävla bra dag igår, lyckad dag på praktiken hon jag gick med så söt och sen kvällen hamna man lite här och var och stötte på folk. paco utanför mej, riktigt chock att se han, senast var ett bra tag sen hemma hos george när vi några stycken nörda oss från tre till sex på morronen vid nått spel hah. sen var det lite folk hos jen, drog sen till stan stötte på sekou, intressant och såg cristian och de där gänget. sen var det förbi fittja och därifrån nattbuss tåg och buss igen sen vandra hem till jen. kom fram vid tre tiden och började baka kladdkaka för vi var så äckligt sugna haha, sen fick jag en bra ide om att springa me bh och trosor ute på gräsmattan och runt huset, hahah ojojoj vad jag dog av skratt :D bara vi asså, och inspelat på luren är det också haha. Anthony fick för sig att jag skulle komma hem till han vid fyra, inte klok människan. somade sen fint breve jen. vaknade upp av ett samtal.. det var som om kniven stack mej rakt i ryggen, fyfan. det har fuckat hela min dag. jag är så suur så det är inte sant. HUR FAN KUNDE DU?! och sen ljuger du mej rakt upp i facet. du ska inte tro att jag är någon dum brud som inte får reda på saker. jag vet vad du gjorde, jag visste det innan det ens hände. hur fan kan du göra så mot mej? sen är du helt normal. jag vill lacka ur på människan. falska skitunge, det finns för mycket falska människor.. jag har inte varit något annat än ärlig mot dej, jag hade mod nog att erkänna mina misstag och säga sanningen. och du kallar dej själv ärlig, pfff.

annars idag, väldigt händelsefull. hemligheter kom ut här och var, soft hos jen med lite folk. kom hem för ett tag sen, är helt mindfucked. vet fan inte va jag ska göra nu, ska försöka sova för jag håller på att bli galen av allt shit som händer mej hela tiden. hörs, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0