i know how to rock u

halluuu, igår efter skolan drog jag hem till min bror och softade med yasmine som var där själv. fick skjuts av mikki dit, jens ride haha ;) det är inte långt att gå ens tar bara några minuter, men de snöa fan då palla man inte hah. sen gick vi till tunnelbanan och mötte upp min bror för att sen dra till vällingby för att hämta snorisen cassandra. sen drog vi till bror igen och så softade vi där. sen palla jag ej åka hem från liljeholmen så jag deckade fint där haha. med sminket på, vakna upp med fina finnar på pannan, panik fan. sen när jag sover vaknar jag av att anthony ringer och säger att han ska komma dit, driver han? haha, han ba säg hur jag ska gå bara sen ja kommer. haha han ba de är dags, var för länge sen.. iddi haha, ja ba neeej jag sooover och somna om. vaknade upp sen vid nio halv tio av solen som slog mot soffan grovt och då kunde jag inte somna om igen. sen drog vi alla hit runt fyra tiden. kände mej så ofräsch när jag kom hem, speciellt facet fifan så ja tvättade facet, blev hårfri haha och smörjde in mej och la in serum i mitt hår sen borsta mina tänder för hos bror borsta jag tänderna med fingrarna haha inte bästa direkt ;) sen bytte om. ajaaa, här hemma blev de värsta marockanska buffen haha, är sjukt mätt men fan va gott :) nu sitter jag här med lilla cassandra breve mej, hon sover breve moi inatt. sötnos. hon som mej gillar CSI så tänkte kolla på de nu. hööres, love


Kommentarer
Postat av: Enya♥

Sv; skönt att höra :D jo allt är super :)



händer ikväll?

2011-03-20 @ 09:10:02
URL: http://blueginger.blogg.se/
Postat av: Enya♥

Sv; okej kul :D jag ska träna :d <3

2011-03-20 @ 12:38:33
URL: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0