true that

nu är jag home. har inte vart hemma så mycket idag. när jag vaknade stressade jag sönder och drog sen in till stan och mötte upp mirre :) har inte sätt henne på vääldigt länge, för länge. softade med henne i stan från tre tiden och åt max haha, de va gott. sen sist blev de semlor också, äkta tjockis sådär ;) kom hem vi åtta tiden och softade lite, åt ännu mera haha. sen bror behövde busskort så jag gav han mitt sen drog han iväg och vid tio drog jag upp till rebeckas mamma och softade där med dom och ewe. också lääänge sen vi sågs sist, inte bra. sen devil va väldigt pussgalen, slicka ner hela mitt ansikte fan haha. han är så fin, en pitbull terrier amstaff blandning nått sånt dära hah. sen gick jag och ewe ut och vandrade. fick jordgubbar så gick runt och åt på dom. riktigt gott :) sen vi gick hit och softade lite sen nyss hon drog. ja helt död, inte trött men seg bara. tänkte tvätta facet nu sen sätta mjukisbyxorna på och ruttna framför tvn eller nån film. peace

dagens kläder? haha :P


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin :)

2011-03-05 @ 10:12:30
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0