start it up

nu är jag heeeemma. fan va skönt haha. knasig kväll/natt. palla inte skriva allt. va i skolan sen drog jag för jag palla inte va kvar. skiter i va jag nu missa. sen hemma ringde yasmine mej som spenderar helg i grand hotel över helgen och ville att jag skulle komma och softa där med henne lite så drog dit och hängde. jävla fin utsikt :) sen hemma vid sju och åt lite sen drog till sara och börja förfesta lite haha, drog ut hängde lite, spräckte mina favorit byxor (flipp!!!!!!!), bråtades lite och fick ner skiten på marken haha, drog hem till någon kille(kommer inte ihåg vad han heter) som bodde nice, sen ramlade tre jävla gånger påväg ner för en brant backe med snö som var is. fick nästan killen på mej en gång. så nu värker mina händer grovt. och nu är jag hemma ;) de va lite sådär kort. imorn ska jag upp tidigt för att följa me ewe till skäris sen stan tror jag. huur ska ja komma upp? haha. godnatt och puss





Kommentarer
Postat av: Enya♥

Sv; jag var med kompisar :)



händer i veckan då?

2011-03-27 @ 12:01:52
URL: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0