something special

nu kan jag äntligen andas genom en borre haha. dör lite sådär av tråk. tog en lång härlig dusch igår, satt riktigt fint. tog skumbad och låg länge med mask på ansiktet. känner mej så äcklig när ja är sjuk, ska tvätta facet snart och utrota finnarna jag fått. blää. sen kolla film eller nått, men ja hittar ändå ingen braaa. sen är det soligt ute, men jag får inte gå ut. ska fan inte riskera att bli värre. haha vill gnälla på allllllt. fick pengarna idag också, vill ut och brännnna haha. behöver ny plattång eftersom att min slutat funka? men ingen dyr bara nån enkel, plattar ändå knappt håret.. fast bra att jag inte är ute då skulle jag kommit hem fattig hähä. måste fan haffa jobb, iiinte så nice att leva på studiebidraget. fan pisspengar. ajaaaaaa, ha de fint. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0