player type

vad är en player egentligen? jag har blivit kallad för det, ofta faktiskt. stämmer det? när jag tänker player tänker jag en som vill leka kung och glider runt och leker med flera samtidigt, utan att dom vet om att den har flera andra. fast allaa andra vet, den vill va känd som player. man leker fin. kan få vem man vill, sen man vill skryta om hur många man haft eller har. om jag inte är ute efter nått så seriöst då driver jag omkring, men då vet den. sen visst, jag kan hålla på med några samtidgt, smsa och ses bara. ni vet va på g typ. men får man bara va det med en? äh fan vet inte. sen ibland saker går snett och då pallar man inte bry sig längre så man skiter i personen. sen gör nån mej sne då skiter jag i den också. men är jag en player för de? jag kanske beter mej som en, jag vet inte, men jag har aldrig i tanken att såra någon med flit, om den inte gjort nått så den förtjänar det. men jag går värkligen INTE runt och skryter om killar. eller leker att jag är skit fin. visst jag är nöjd med hur jag ser ut, jag är inte perfekt men nöjd. ääh skit samma, fattar inte va jag skriver haha babblar bara :P nu ska jag sova.. nattiii

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/sondag-dagens-blogg.html#comment

2011-03-06 @ 11:53:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: M E R E I

- vad söt du är!

2011-03-06 @ 14:05:40
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0