happy face

bra att komma hem nu när man ska upp sju imorn, hähä. men annars min dag har varit braa. började me en halvtimma i skolan då jag bara komplitera lite på prov och så fick jag VG, yeeeeeees. sen drog till yasmine och hängde lite sen drog vi in till stan och mötte upp bror som bjöd på pizza hut. de va gott :) sen gick han till jobbet och vi vandra runt överallt i stan, haha mina ben värker. sen vid sex drog jag hem, han va hemma kanske en halvtimma sen drog jag till sumpan och mötte M. haha vi såg råttor :O asså första gången jag sätt råttor, fyfaaaaaaaaan va nasty. jag frös sööönder, men tur han värmde upp mej hela tiden sen han gav sin jacka sötnos. bra dag. imorn skolan heela dagen, blää. godnatt puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har lagt upp två jeffrey campbell skor! vilken hade du valt?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/jeffrey-campbell.html#comment

2011-03-23 @ 13:46:29
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0