start it up

usssch va sliten man är. har sovit i princip hela dagen, varit så jävla seg. och nu mår jag illa, fan. igår blev de fest heeela natten lång. körde på ända till sju på morronen då jag och i deckade med jen i sängen. vaknade upp vid elva och börja röra oss hem, jag och jen kom hem till mej la oss i sängen och deckade direkt. sen vid två drog hon hem, jag var uppe ett tag och åt sen somnade i soffan vid sex tiden och vaknade lite efter tio. då kom bror och yasmine hit, softa lite med dom. skit ruulig kväll me grabbarna, och nu mår man som man förtjänar hah. nu är man lång ledig till tisdag så ska fan vila upp mej haha. sen tar man studenten på torsdaaaa :D nej nu ska jag försöka sova eller nått. nattii

vi lekte lite me camen igår haha, som de mupparna vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0