let me in

första dagen på lääääänge då jag inte gjort ett piss haha. idag har jag verkligen inte gjort något. hur skönt som helt att inte göra skit. har varit upptagen ända sen jag tagit studenten. men jag älskar att kunna göra vad som helst utan att tänka på skola, jobb eller nått sånt. meeen jag måste paacka haha, borde ha gjort det idag men ääh jag palla inte. åker iväg nu på lördag och är borta i två månader fan. imorn ska jag se om jag hinner åka och köpa nya hörlurar eftersom att mina fuckar, sen möta jen och hänga med henne eftersom vi inte hinner ses igen för hon jobbar, blä kommer sakna henneeeee :/ ska fylla på luren också så jag har cash och kan messa och sånt. på freda blir det att fixa allt de sista och så sen om jag hinner träffa ewe också :) ska se om jag lyckas packa ner lite grejer nu haha, blä har ingen lust..
bild från igår, ser helt lost ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0