grab somebody sexy

idag var jag me pappa och handla lite, sen fick jag nya hörlurar, bästa :) sen har jag faktiskt fixat klart me alla kläder som ska ner me till marocko. vissa saker fattas men aja hinner inte fixa de nu. sen har jag softat med sara ute, hos henne sen drog vi hit. kom på lite grejer till hennes tattoo också, skit snygg! fick lite hjälp av pappa och mamma så den stämde också. ska försöka se henne imorn också, fixa lite grejer :)
fick sms nyss från mitt psykfall bull trevlig resa osv, knaaaaaaas jag drar faaan snart!!! hahah asså de har inte slagit mej äään. hur nice som helst kommer de bli men fan vad jag kommer sakna många.. äh ska få en efterlängtad break från allt bullshit och komma tillbaks bättre än nånsin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0