gimme what i want

shuu, seg om fan är man idag haha. igår under dagen softade vi bara sen drog jag med bröderna och yasmine till flottsbro :) va där ett tag sen vi sju drog vi tillbaks hem. sen vid tio drog jag hem till sara sen vidare till bullen där vi softade, alla var skit sega haha. men jag är alltid igång faaan haha. sen drog jag och s och plockade upp jen. hahaha jag dog, asså saraaaa hahahah. knas, i en annan värld. hon drog sen vid tre sen jen och grabbarna som lämna henne drog vid fyra och jag var kvar med bull och I. knas va jag skratta åt bull asså, flippare. sen vid fem drog jag och I hem till han sen vi decka där. vakna upp vid halv tolv och gick hem. har bara legat och degat nu. idag pallar jag eej dra och festa eller nått. hörs senare, puuuss

hahahaha riktigt kass bild från igår när vi dansa men aja, georges hand förstår haha mitt i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0