suck my swag

vaknade vid ett tiden, de va så skönt i sängen ville inte gå upp haha. igår vaknade jag också runt ett, softade hela dagen sen kom bror och lilla sötisen hit. vi åt middag och så sen började jag göra mej iordning vid halv sju tiden och knas vad jag stressade. blev bombad av sms och va tvungen att stressa för att hinna till bussen. mötte sen upp sara och jen på bussen och drog ända bort till hässelby på fest. helt galet vad kallt det var! :O mina händer har aldrig frusit så mycket. vi fick stå och krama om varandra för att hålla oss varma haha. sen mötte vi upp ilya och en annan brud, kommer inte ihåg nu vad hon hette.. sen drog vi till någon snubbe som bodde där. de va bajs musik på så vi koppla in sarish musik och börja dansa :) de va mycke dans och ramlande på golv och grejer haha. mycke skratt. sen vid tolv drog vi in mot stan, jag, sara, jen, ilya och nån brud som bara snackade engelska haha. sen drog de andra till sitt tåg och jag jen drog upp till donken och åt. mycke fulla härliga människor hahaha. sen tänkte vi dra vidare till rinkeby men klockan var typ halv två och nästa tåg dit gick inte försen en halv timma och de palla vi inte vänta på så vi tog tåget hem istället. hemma kollade jag lite på film me bror som satt uppe och kolla film med chips ;) de andra hade somnat.. tyvääääärr har jag inte en ända bild, bajs fan.
nu ska jag laga mat för dom tvingar mej haha, får se vad jag pallar göra. sen ska jag duscha och sen måste jag plugga till prov jag har imorn.

bilden är inte tagen igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0