its a passion

vakna vid ett idag, ville inte gå upp för hade så nice dröm haha om de bara va sant asså ;) sen baba var ledig idag så vi drog lite här och var och handla massa maat. kom hem för ett tag sen och åt nyss pizza. haha de ända jag ätit idag är choklad och pizza, nyttig sen blir det glass hähä. har suttit och krigat med ett musik program för att jag fattar inte skiiiiten. fan. jag försöker spela in, blir kasst ljud jag vet, men jag fattar inte hur jag ska göra för att samla ihop allt eller vad man ska säga. min passion är att sjunga, det är det bästa som finns. jag har spelat in lite med några grabbar för ett tag sen men har inte hört låten ännu. men ärlit min dröm är att få spela in flera låtar eller ett helt album :) skulle göra allt asså haha. folk frågar alltid vad man vill bli när man blir större och min har varit samma hela tiden sen jag var liten och det är att få sjunga, bli artist eller något sånt. if only dreams could come true..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0