imma hit it like y'all cant miss

nu är de inte mycke kvar innan looov. en sak jag ska och måste bli klar med innan lovet är matten sen är den klar. alla prov är äntligen klara, fan va stolt jag är. sex prov på fyra veckor, duktig. nu är det bara en inlämningsuppgift kvar. de är det ända jag har att tänka på den här veckan. va chill dag i skolan idag, härlit. fick höra lite grejer från sara, gah den där idioten kommer få smäll så fort jag ser den. lek med mina vänner och du får skylla dej själv.. aja bajs på de där. sitter och laddar ner lite nya låtar hära sen tänkte jag fan gå och sova. har sovmorron imorn så jag får sova ut lite :) nu ska jag fortsätta prata med min kaaaatt haha, love.

blä börjar få ljust i hårbotten och högst uppe de börjar se urtvättat ut..



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt blogg du har ! :D följ mig gärna på bloglovin <3 kram <3

2011-02-25 @ 14:22:17
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0