good girl

jag har varit GALET duktig idag och fan pluggat sen elva imorse med Jen ända till fem. haha typ första gången man kunnat sitta så länge och bara pluggat. så nu har jag fått en del gjort. nu kör man sakta fram känns det som, de skönt. sen när hon drog plugga jag vidare lite, stolt haha. idag har jag gått runt i tröjan som jag sover i, en stor tshirt och mjukisar, finns inge skönare asså haha. nu ska jag tvätta mitt face, känner mej inte fräch fifan, kommer typ få mensen så har fått två finnar på hakan, gaah. sen har smaken i munnen av kebaben vi åt, haha va kasst det blev först :P den blev stenhård som chips haha men Jen hon åt ;) aiiit, HÖRES
daaaaaaaaaaaaaamn va fiiiiiiiiiiiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0