Dag 02 – Min första kärlek

hm mycket svårt. alla förhållanden som jag haft från när jag var liten snorunge till nu har inte direkt betytt så mycket. killar dom kommer och går.. jag har inte blivit så fast vid någon kille, med killkompisar det är en annan sak. men det finns en snubbe som jag värkligen brytt mej om. en enda. han som får mej att må bra men som också kan få mej att må skit. en vän sen blev det mer sen bara knas. finns inget annat att säga. han är den som funnits där i bakrunden när alla andra killar kommit och gått. det går inte att förklara hur det är mellan oss.. för jag vet inte ens själv. jag själv har bara försökt skita it och satsa på någon annan, hur mycket jag än vill att det ska vara han så blir det inte så. nu är han inlåst, och jag trodde nu skulle ja skita i det men så hör han av sig, eller vill att jag ska komma och det blir bara knas igen. gillar denna person väldigt mycket och jag skulle kunna dumpa alla för han men det kommer inte hända. han kommer alltid vara den snubben jag bryr mej om mest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0