Dag 01 – Om mig

Marwa är mitt namn och är född år 1993, tar studenten nu i sommar (yes jag är så smart, därför). jag bor i botkyrka med min familia. jag som person är väldigt chill, jag är inte så allvarlig och driver typ hela tiden med allt. tar inte saker så seriöst och sen tar inte åt mej av folks bullshit. jag är liiiite galen hähä, har typ myror i röven så jag är igång ofta och sen driver mycket. på nått sätt så kommer jag inte så bra överens med brudar de blir ofta bara massa knas eller bråk.. kommer bättre överens med snubbar. jag har svårt att lita på folk för jag har ofta blivit huggen i ryggen och tro mej bs travels fast. sen är jag snabb i käften och tyvärr så slåss jag ibland lite för mycket, eller asså jag slår till istället när jag blir sur. min humor är lite knas och det är inte många som jag "släpper in", jag är otroligt tacksam över mina närmsta vänner som alltid finns där och min underbara och galna familj. jag älskar att sjunga och skratta, bästa. oavsätt om jag är igång ofta, är lite högljud och driver mycket så är bästa att bara softa med skönt folk.

de va lite sådär snabbt om mej haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0