you got that smile, that only heaven can make

sheena haha, kom nyss hem men ska bara äta sen dra hem till jens tomma hus och softa för mej själv tills hon kommer hem haha. drog förbi henne imorse och solade en timma typ, sen orka vi inge mer. sen åkte vi till skäris och köpte glass, bästa, sen gick till vårberg och sen åkte jag hem. ruttna lite hemma själv med tvn och musik. sen kom jen hit sen nyss följde jag henne till bussen och tillbaks hit. träffa ewe också som stod utanför sin mammas hus, hon skrek på mej för ja såg inte henne haha. ajaa nu ska jag äta sen byta om lite fort sen dra till jen, vi tänkte basta sen kanske häärlit :) höööres

när jag låg och dega framför tvn haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0