lets fall in love and make them hate us

drog och mötte upp jen som var ute och gick med nayo, sen tog vi bussen till henne och softade, åt pizza och låg i sängen med nayo och myste :) gick sen till gamla skolan där sötnosen plocka upp mej och så åkte vi till planen och gick runt lite och pratade. gjorde lite planer inför helgen också. sen skjutsa han hem mej. saknar han redan den fulingen haha. mamma kom hem med en ny topp till moi hihi:) längtar till grejerna från hm kommer. får jag två nya klänningar bland annat. imorn tänkte jag dra till jen och jobba lite på brännan i facet sen vet jag inte vad som händer. stackars sötnos som har jobb och träning, min duktiga pojk haha

vi låg så mys jag och nayo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0