there is nowhere but up from here on out?


satt och snacka igår natt med ilya om snubbar och brudar haha.. asså jag tröttnar fan så grovt på killar. värdelösa hela bunten. nä driver, men jag kan fan inte hålla mej fast vid en snubbe i mer än några veckor. då kommer nått och jag slutar höra av mej. njuter ja för mycke av att va singel kanske? haha. ilya och jag ligger typ samma, ingen vi "hittar" är speciell lixom. grejen är, de kommer och går. meen börjar tröttna lite, kan jag inte träffa nån som jag bara fastnar för?
såg migge i fredas, pinsamt hah. vi slutade ju också prata, palla inte höra av mej. så han stirrade hela tiden, hans vän med, och jag la inte ens en blick på han.. aja satt ändå med andra människor så. ewe rädda mej lite där och så drog vi hähä ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0