you control my senses

igår var jag och familjen hemma hos min äldsta bror och åt och hängde. kom hem runt tio tiden helt död. pratade lite med jen som var påväg hem och drog sen ner till stationen och mötte upp henne vid tolv. tog sen bussen till moi. han inte vara här så länge innan sötnos sen smsa om att vi skulle med på någon hemma fest. så vi drog sen till pia och där plocka de upp oss och så drog vi på fest vid halv två. man var ju inte direkt fixad för fest haha men men. jag myste massor med sötnos, blev lite knas mellan oss men sen blev de bra :) vid fyra så drog vi därifrån och så lämna han oss hem till jen, hon var lite lullig haha. bästavän asså, så glad att hon finns!! vakna upp vid elva och kom hem vid tolv idag. har varit lite off idag. har inte mått bra, skulle möta upp sötnos med sara och N men de jobbar imorn sen jag är helt död. får bli under veckan istället. jag vill egentligen bara att han ska hålla om mej för jag känner mej nere.. vill tillbaks till igår och bara pussa på han.

igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0