try me out

igår åkte jag och sarish till skäris vid fem tiden och gick runt lite, var riktigt sugen på att köpa kläder men jag köpte nada. vi gick upp sen och satte oss me choklad, cigg och prata. skönt. sen vid sju drog vi därifrån och till flempan där jag köpte lite varma koppen och sen grillad kyckling för att den var så billig haha, sen tänkte vi dra till moi och äta men hennes kusin körde match så hon ville dra till hallen och kolla så jag följde med och så satt vi där med våran kyckling och åt haha. sen vid halv tio drog vi hem.
idag drog ja inte till skolan heller, det var ändå onödigt så. men imorn ska jag fan dra dit. måste dra förbi jen för att hämta datan idag och tömma den för att den ska skickas. funderar på att dra och sola också sen men äh, vet inte om jag pallar. aja höres, peace

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

Godmorgon!

Svar: härligt! :)

Det är toppen med mig, lite trött bara ;)



Vad gör du då? :)

2011-04-07 @ 08:32:38
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Tänkte bara kika in och önska dig en toppenlördag, ska du hitta på någonting speciellt? :)

Fin blogg förresten!

2011-04-09 @ 01:14:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0