frenemy

den här veckan gick ju fort, hähä. bara eeeen vecka kvar tills allt plugg är över typ foevaa! :D eller på ett långt bra tag. har spenderat lite pengar både igår och idag på skönhetsgrejer, älskar sånt haha, jag är lite av expert på att behandla och sånt dära. sen har jag haft typ hårsalong hemma haha, igår fixa jag jens hår så nu har hon lockit permanent. sen idag färgade jag saras sandfärgade hår brunt, skit snygg och fixa hennes bryn oxå :) så nice med helg. meeen, jag MÅSTE plugga för att typ allt ska in nästa vecka och jag vill få allt gjort fort som fan. idag blev det chill hemma hos sara och glodde film, kom för ett tag sen. lite knas att imorn ska jag upp 10 (!) för att sen möta upp ewe och jen och dra iin till stan, hon är tidig hon haha men de chill.  nu ska jag kolla lite bad girls på tvn och decka fint i sängen :) haha underhållande program, kanske ska söka in? nää driver. naaattii bree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0