i want this moment 4 life

älska att ha lov! har softat galet och hängt med min homegirl :) jen sov här inatt och natten innan, vi har sovit ut och hängt ute i solen med god dricka och gått :) solade med sara också, stötte på henne igår när vi skulle förbi tumba också :) snaggade hennes sida igen, jag gjorde ju de för ett år sen haha knasungar och nu hade deväxt ut väldigt mycke men hon ville ta bort de igen :P jen drog hem imorse och jag gick ner till sjön och mötte upp sötnos. myste och kolla ut över sjön :) sen kom madde förbi, läänge sen jag såg henne fast vi bor grannar haha. ska antingen möta upp jen snart och sen kanske träffa sötnosen igen eller bara va me jen :) hade braaa, love

just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0