29 september

Paaaapi snälla snälla pappa, vi fixa lite grejor så han ska maybe betala allt me körkortet, sen betala så jag ska börja köra kickboxning. Damn va sköööönt. kom hem för typ ån timma sen. Hahaha, knaaas asså :) Busschauffören har jag och Jen åkt me flera gånger innan och han håller alltid på och driver, nu när jag åkte bussen var de bara jag på bussen när ja skulle möta upp Jen så han körde fan typ race me bussen, sen körde på en skylt aaahaha fett synd och fälde konor :P sen när jag skulle av så ställer jag mej vid dörrarna så kör han lite och stannar igen så går jag mot dörrren igen och så kör han lite och stannar och Jen står utanför och garvar och ja står där inne och dör haha, sen tillslut öppna han dörrarna och sa haajdå. Skön liten jävel haha.. Sen vandra jag runt me Jen te flempan och haha ah..  älska den där bruden asså!  Sen te sjukan och buss hem. Skola imorn men vill leka me mina naglar nu så sover senare hähä. Har ingen tejp så de går inte :( blir att sova nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0