21 september

Vet inte riktigt varför jag och skolan eller plugg inte riktigt går ihop. Har aldrig gillat att behöva göra plugg när jag lika gärna kan ut och softa med Jen eller ligga på soffan och göra inget för att man inte pallar göra nått alls. När jag väl sätter mej ner för att plugga så kan jag inte koncentrera mej för att jag kommer in på andra tankar och ofta handlar det om en och samma komplicerade jävel, fan för dej. Men när jag tvingar mej till att sätta mej på min feta rumpa och börja plugga då fan är jag bra.. Men det händer föööör sällan. Aja, idag satt jag en timma med en psyk-uppgift och gjorde klart den. nu är det bara två inlämningsuppgifter kvar, fyyyfan. De ska vara klara till på fredag, imorn ska jag göra ena av dom och torsdag den andra. Faaaaaaaaan, hata skolan. Den tar upp min fritid. Inte bra. Därför jag inte gillar att plugga. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0