..

Du heter: Marwa
Smeknamn: bara Marwa
Låt som när du är ledsen sörjer till?
finns väll några sånna
Beroende av: skratt och mat
Vad tror folk om dig? lite föör mycke kanske
Vad får du oftast komplimanger för? Rumpa och mina läppar sen att jag är skön (som person, hähä)
Hur imponerar man på dig? pålitlig, har respekt och är ruulig
Brukar du skratta för dig själv? alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "okej. Vi kan ha telefonsex ikväll så blire roligare?"
Har du haft sex idag: non stop
Hur svarar du i mobilen: va vill du idiot?! ;O
Vem ringde du senast?: pratar med jen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha skitsnack bara :P
Brukar du komma i tid: ja. till skolan? ibland
Hur känner du dig nu: väntar på bättre tider, saknar Jen
Vad saknar du: Jen cp flippare
Hade du en bra kväll igår: neeej
Favoritdryck på morgonen: saft? haha
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika, sent.
Är du blyg?: nja, men är inte rädd för att säga vad jag tycker..
Sysslar du med någon idrott: nej
Har du spytt offentligt: tyvärr ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: leka med dicken, softa med grabbarna
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag.
Vad gör du i morgon: sover
Vad är det värsta du vet?: falskhet, otrohet och krig .
Har du bra vänner och äkta vänskap?: yes
Vad är det finaste du fått?: Att ha underbara människor som finns där när jag behöver dom.
Du samlar på: haters
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jen, Nadia eller mami
När grät du senast: ett tag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: dela med min familj
Vill du gifta dig: Ja nångång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Tusen tack :) Allt bra?

2010-10-09 @ 01:20:08
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0