Varför så svårt att fatta ?!

Viiilken dag.. Knas, irriterande och inte vad jag tänkt. Snackar med Jen som läser någon grej på norska och finska för mej haha, störda unge. Vaknade halv elva idag och fixade mej sen var jag och Jen påväg te skolan meeeeeen sen kom tunnelbanan till skäris och det lockade lite mer haha, så vi hoppade av dära och gick och köpte toffsar till Jens hår och sen softade lite vid donken och sen förbi ica och köpte permanent till hennes hår igen. Åkte hem till henne och fixade det. Jen har bilder på det, hahah hon såg så roliig ut, får lägga in dom imorn. Vi sket i att köra som man brukar för det händer ju inget så vi gjorde massa små flätor i hennes hår och det blev skit snyggt ju! aja när vi var klara med det så drog vi till kista. Så jävla misslyckat.. Åkte dit för att träffa nassim och någon annan snubbe, kommer inte ihåg hans namn hah. Drog dit för att träffa en VÄN och inget annat. Men killar dom är fan gaah.. idioter? Han är värkligen skit snäll och finns dära när man behöver, men sen finns det en sak som det känns som alla killar gör så mot mej. antingen är du min flickvän eller inget för det går inte att vara bara vän med dej. Asså vaaaaaaaaaaaaarför, snälla sig mej varför? Blir så irriterad, han ber om att jag ska ge han en chans men jag vill inte ha någon pojkvän just nu, svårt att fatta eller? NEJ bara, punkt slut. Jag vill ha han som vän just för att han är så snäll, det går att lita på han. Jag har varit tsm men de sårade bara mej och jag känner att jag vill va "fri" kunna göra vad jag vill med vem jag vill typ. Så det blev knas, men andra snubben höll på att driva med Jen haha fan dog av garv. Jen är sääääääääxig ;) Aja, åkte sen hem och så ringer han när jag sitter på tunnelbanan påväg in till centralen och ber igen att jag ska iaf ge han en chans, men jag vill inte. Så börjar tjaffsa med han på luren och skriker.. aah gah, onödigt.
Han iaf med sista bussen hem, och tänkte tvätta facet nu sen om jag hinner tvätta håret. Känner att det behövs. Ha det gött, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0