I want to hurt you.

När jag är ensam så börjar tankarna snurra och jag blir fan galen.. Fyfan vad jobbigt det är. Känner mej typ tom på nått sätt, jävligt förvirrad, typ lämnad och som att jag inte kommer någonstans. Allt står still. fan jag hatar att känna mej maktlös, det värsta som finns. Hur kan en människa fucka allt utan att den vet om det? Jag vill se människan och misshandla den, du förkänar det.

Den här helgen dissade jag allt, orkade inte. Blev inge fest med paco och inte heller dra hem till nassim och sova dära, fast jag bara ville komma låångt härifrån. Ha någon där. Istället har jag sovit hela helgen hemma och sen kollat på film med bror och ätit chips. Tagit det luungt som fan. Men damn I go crazy med bröderna haha.
snart är det lov och fifan vad jag längtar, sen dirket efter lovet på tisdagen så drar jag till marocko!! Det ska bli så jävla nice :D Ska bli ruuulit att träffa Raouya och Chaymaa, behöver vara med dom och har saknat dom som mycket!  Skulle egentligen varit borta i två veckor men fick reda på att jag sen har natinellaprov i svenska b den andra veckan som jag inte får missa så papi var tvungen att boka om min biljett hem, så blir borta en vecka bara :( Men jag får ifs huset för mej själv i nästan en vecka hihi , ajajaj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0