I need my time

Shoo. Jen sitter och bombar mej med massa sköna låtar, älska musiiik fan.
Nassim bad mej nyss att ringa han, han började me att berätta om hans kväll då han träffa några brudar sen igen om att ge han en chans.. tröga fan. Började tjaffsa lite igen. Kom sen in på en annan snubbe som jag bara vill glömma så det var lite jobbigt.. Han fick mej att fatta lite att jag håller på att komma över någon och hans svar var att hitta en annan som ersättning, något jag skulle vilja och gjorde förut men nu ärligt? nej det funkar inte. Behöver tid fan.  Aja, jag måste fan ta och sooooova nu för ska upp sju imorn. Godnatt sötnosar!


säxi säxiii.. hähä


Kommentarer
Postat av: Umbrellalala

Sov du gott?;)

2010-10-14 @ 07:00:45
URL: http://umbrellalala.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

2010-10-14 @ 08:51:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0