Helgen

Tjeeeeenare. Så var typ helgen över.. haha. knas knas. I fredags gick jag och jen typ fram och tillbaks mellan henne och mej haha. Sen vid elva drog vi hem te moi och så sov vi hära. Vaknade upp vid typ ett, softade lite sen drog vi te Jen, sen te skäris och ja köpte, body butter för jag glömde mitt andra helt nya i marocko :( den här luktar så gooott, sen köpte jag små toffsar också hähä. Jen köpte permanenet te håret och så drog vi te henne och så fixade jag hennes hår, fan de tog ju ett år!! vi blev klara typ halv åtta :O sen så blev det inte ens värsta lockigt :( aja. Sen börja vi fixa oss lite snabbt och så drog vi te heron först. Helt dött, sen förbi mcdonalds i kungenskurva, hade lite kul dära te kanske elva tiden. Vi försökte fixa nån chillkväll me S men de fuckade sig eftersom att han skulle fixa nått sen försvann han bara :O Snubben är farliiiiiiig asså, inget skämt. Sen drog vi te skäris och tog tunnelbanan in te gamla stan sen vandra vi lite, Sekou ringde Jen och babbla sen drog vi te centralen, satt och flippa lite dära :D Jag ringde och snackade med ilya sen kom det några snubbar som börja ragga haha. Ena killen kom och satte sig brevid mej och höll om mej, har aldrig sett människan innan haha. Sen stängde de centralstationen så vi var tvunga och gå ner så vi ba äh fuck it vi tar pendeln hem, tänkte dra te hjulsta men de fucka sig också. jag blev på dåååligt humör för S är så fuckad i huvet, gaah han kommer åt mej sådära.. Så på tåget var jag så jävla sur och palla fan inget. Så smsa jag Paco (träffade han på fest innan sommaren, och så va vi vid tullingeberg hela natten te morronen runt fem och myste haha) på tåget som bad oss komma te hans kompis så vi drog te tumba istället haha. Vi gick av tåget och väntade där uppe vid perrongen och då kommer Martin (vän från gamla skolan)som är heeelt jävla borta haha, så satt vi och snackade med han tills hans tåg kom och så började vi gå upp mot storvreten sen blev det massa knas och vi frös sönder så både jag och Jen fucka ur så vi gick ner igen te stationen, hade typ inga betterier kvar på luren och så blev jag bombad av sms så min lur dog. sen helt plötsligt så ser jag snubbarna som ragga inne i stan haha så vi stanna vid dom och snackade lite samtidigt som jag snackade med paco som ba snälllaaa kom upp haha så vi åkte upp IGEN. Snubbarna som raggade var skit snälla och typ hjälpte oss ta bussen haha :) sen gav han värsta släng kyssen när vi gick på bussen haha söt. Sen gick vi iaf äntligen upp te pacos vän där satt vi bara och softade galet. skit skönt. han hade stoooor skärm över typ hela väggen så vi satt dära och spelade allihopp haha. Vilka jävla ord man slänger ut när man spelar fan :P Sen blev klockan liiiite mycket haha, vi kom dit typ tre och drog därifrån halv sju haha. Kom hem te jen sju, åt och la oss dirr. Vaknade upp heeelt jävla seg vid ett och nu är man hemma igen. Vi tänkte dra och köpa massa gott och bara chilla. Damn vilket jävla inlägg de blev haha. Aja, VI HÖRES! :D

tagna runt halv sju i tumbastation. Jag försöker typ leka nått haha, så vackra fifaaan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0