19 oktober

Godmorgon, fan va skönt att sova ända tills nu. Missa hela skolan och ligga i en varm härlig säng, skönt. Neeeeeej, det gjorde jag inte. Haha jag gick fan upp halv sju och åkte för första gången på lääänge till lektionen vi har på tisda morron. Haha, när hon hade upprop och sa mitt namn och jag sa ah hon ba åh kanon. Fast jag gillar henne ändå inte, satt och försökte typ trycka ner mej när det gäller skolan för att jag ska till Marocko om tre veckor och blir borta två veckor. Bajs på hennes face :) haha. Iaf, kom hem för ett tag sen helt borta känner jag mej, och sen äckligt väder också. hahah juste, dog av garv jag fick ilya att hålla på och bita jen på örat hela tiden :P tung ja är höhö.  I'm out, peeace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0