14 oktober

Det är redan torsdag idaaaag, heeeelt sjukt ju :) Hade lång dag i skolan idag, åt donken för jag fortfarande inte hittat mitt jäääävla kort, fanfanfan. Har letat överallt, fattar inte. Aja, sen var jag snurrig också :/ Sen efter skolan åkte jag hem dirr, är fan helt slut, sen åt jag sen har jag bara degat. Tänkte tvätta mitt face nu, såg att klockan inte är sådär mycke så tänkte duscha mitt hår en snabbis. Det är äckligt mjuk nu haha så när jag har toffs så glider håret bara ner, skit störande. Måste göra värsta knuten med toffsen för att den ska sitta fast haha. Men de nice, älskar mitt hår nu. Förut var det heeelt jävla slitet, var tvungen att klippa av nästan till axlarna, fifan. Inte igen. jaja,  duschen it is. höres senareeee. mouah
Vad gör ja på första bilden? Iiiiiiiiiiiingen aning hahah.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: åh tack så mycket, blir så glad:)

2010-10-14 @ 22:41:13
URL: http://sofieahl.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tränar du någonting? :)

2010-10-15 @ 10:46:00
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0