13 oktober

Dagarna går fan skiiit fort ju :) baraaa bra haha. Blev skola idag, två lektioner, det är nice. Sen efter skolan mötte jag mamma i flempan där vi handlade lite, åkte hem snabbt. Åkte sen till centrum och hämta paket från HM :) Resten kommer nästa vecka eller veckan efter kommer inte ihåg men iaf. Ja fick solbrillor i lila älskaa, massa "små" örhängen och sen ett par galet fina jag velat ha länge, sen en vanlig svart tjocktröja och en vit tshirt. mycket glad blev jag :) Sen åt vi och sen har jag bara softat hemma, vill fan inte ut det är så kallt brrrrrrr.
Faan jag har såå mycket plugg att göra så jag gör fan inget. inte ett ända SKIT. Blir det mycket så skiter man i allt.. faaaaaaaaaan. Får se till att göra det annars ser det ut som att helgen kommer bli plugghelg.. Blä vill inte :( pass pass passssssss.




Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Vad har du gjort idag då?? :)

2010-10-13 @ 21:11:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hejhej! Spana gärna in min blogg:)



Kram Sofie

2010-10-13 @ 22:36:03
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0