12 oktober

Hajsan :) Jag hade ganska chill dag i skolan idag. Första lektionen fick vi nån uppgift att göra som skulle vara inne för länge sen men självklart har jag och Jen inte gjort den, inte ilya häller haha. Så vi gick iväg för att börja med den men ingen orkade, förstod uppgiften vi blev bara sura på skiten så vi börja snacka om annat sen lånade vi kort och började köra kort istället haha. Och jag vann mest, suck it bitches mohaha :) Sen var det prov, och är nööjd med vad jag gjorde så det är skönt. Sen vara bara hem skulle kanske dra hem te Y men ja paaaalla inte när jag kom hem, det är fan äckligt kallt ute så nej.
Soulmate Jen är nere så blir också nere lite sådära :( Hoppas hon mår bättre snart annars tvingar jag ut henne. Hon var också på lite flipp humör när man vill bråka med allt och typ hamna i fight haha. Aja höres, pussar


Kommentarer
Postat av: sarah ;)

hoppas du får en bra kväll :)

2010-10-13 @ 18:54:56
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0