1 oktober

Vaknade upp tio över sex skulle ha vaknat halv sex, var fan helt körd så somnade om en timma, pallade fortfarande inte gå upp ur sängen smsa med Jen, sjukanmälde mej och fortsatte sova haha. Vill inte få ännuu mera oanmäld frånvaro höhö, då får jag inte mina caash ju. Vaknade upp ett av att Jen smsa moi. Låg kvar i sängen ett tag sen gick jag upp och åt frukost. Har bara suttit och pumpat musik nu. Föressten det ärrrr fredaag idag, alltså heeelg fifan :D Vi höreees.


brist på bilder så lägger upp denna på moi och ilya..



Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med! :)

Jag kommer dra en vinnare senare ikväll så kika in då. Vinner du inte idag så kommer en ny chans på måndag, :)



Allt bra en fredag som denna?

2010-10-01 @ 15:54:31
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0