waaazza

har man tråkigt vid den här tiden startar man en blogg ;) och namnet.. haha brist på fantasi. no bs, köör bara. Marwa is ma name. här blir mitt första inlägg :)

måndag idag, de betyder bara två veckor kvar till sommarlov och jag har massvis med shit to handle. paaalla inte. imorn är det ingen skola så ska tvinga mej själv till att plugga.
var sol ute idag, såå nice fast de blåste mycket men aja. jag hade svårt att somna igår natt så jag var uppe ända till fyra och sen lyckades jag somna, vaknade upp halv nio ringde upp jen och hon hade också sovit lite länge så vi körde på tio bussen och så somnade jag om till halv tio, gick upp och fixade mej lite fort. hade riktigt onödigt skoladag. åkte dit och åt sen pallade vi inte vänta till nästa lektion så vi drog till skäris där jen shoppade lite grejer. flipp på att hon får cashen före mej haha. sen drog vi till jen och solade sen vid fyra åkte jag hem. somnade dirr på soffan sen väckte mamma mej, vi åt sen vid nio gick hon och jag ut på promenad i en timma :) sen har jag bara softat.
Juste mitt kompis på luren har gått ut också fan.. känner mej handikapp.
har så galet mycket i huvet just nu så har haft svårt att sova och koncentrera mej den senaste tiden + har festat, sovit borta och knappt vart hemma något.. inte bra. måste ändra lite på det, men bara lite hähä. aja nog skitsnack. bousa på er!

Har knarkat denna låt idag, älskar att flippa till låten :) Jen och mina moves till där häär asso.. ojojoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0