bara för att..


någon som:
någon som förstår dig: Jen
någon som du saknar: Ewe
något som du längtar efter: sommarlov
någon som du hatar: hata och hata..

vem:

vem kramade dig senast: mamma
vem pussade dig senast: Samir
vem ringde dig senast: Sara
vem ringde du senast: mamma
vem var hemma hos dig senast: Jen
vem var du hemma hos senast: Jen

har du:

har du några kärleksproblem: om jag har..
har du ätit något idag: ah
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag : nej
har du skrattat idag: alltid :)

jag:
är rädd för att bli övergiven: nja
svär ofta: tyvärr
sjunger i duschen: varje gång
är du en morgonperson: nej
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: varför inte
är kär i kärleken: fuck it
skrattar åt mina egna skämt: alltid
vill ha barn: någon dag
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: guess so..

har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: öron
syskon: ah
jobb: nej
för många vänner: nej
rymt hemifrån: nja
färgat håret: ja
bra självförtroende: alltid
sagt "jag älskar dig" till någon: ah
och menat det: ah
gjort något olagligt: oj
somnat i skolan: nja

brukar du:
titta dej själv i spegeln: ja
ha ångest: nja
drömma mardrömmar: mh
klä dig i svart: yes
hata folk: haha
lita på folk: nej

sista person:

sista personen som du sov med: behöver inte nämnas
som fick dig att gråta: ..
du delade en cigg med: mej själv
som skrek på dig: haha
du fick sms från: Ilya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0