min helg.

veckan har gått så sjukt jävla fort. hade ju skolavslutning i fredags :D fast måste till skolan imorn och tisdag för att göra prov men aja, de går fort. nu är helgen över once again. I fredags efter skolavslutningen som Sara följde med på så åkte jag och Sara hem till Sara och så rakade jag av lite av håret på ena sidan. hahah, lite spontant men de så vi funkar fifan. nääjs blev de iaf :) haha fett stolt. sen senare på kvällen runt tio mötte jag upp Ewe och så drog vi till Sara där Jessica också var, sen kom Jen, Heidi och en annan tjej också dit me bil och så stod vi ute på parkeringen och softade. pumpade musik och skrattade. så skönt att ha brudarna samlade. sen fick jag skjuts hem. igår åkte jag till skäris med Ewe vid typ ett och så gick vi runt där och kolla. jag hittade ett par gaaalet snygga örhängen inne på HM så dom köpte jag sen handla Ewe lite mat och sånt. åkte sen me henne till tumba så hon inte behövde bära allt själv sen tog jag buss hem. kom hem kanske sju. satt men lite sådär snabbt vid datan sen bestämde jag Sara och Jen oss för att mötas upp hos Sara. så vi möttes lite utanför sara sen drog jag och Jen vidare hem till Jen som skulle byta om och fixa sig lite sen runt halv tio drog vi till Sara. Lite efter kom Jessica också dit. Sen drog vi vidare upp till Jessicas hus för hon hade hela huset för sig själv. så vi softade där me musik och åt lite. jag var fett igång så jag dansade som en galning haha :) Sen vid halv tre kom Emilia och Kamil ända till tullinge och plockade upp oss och så drog vi till jordbro. där chillade vi ute vid någon typ park med musik och drack vodka och wisky haha. jag drack lite mycke haha så jag började dansa på borden och sjunga. sen lite andra galna grejer hahah. sara fick sen också i sig mycke hahah. efter de kom mitt ex Angelos dit med Nimar och någon annan snubbe vid typ halv fem. softade bara ett tag sen tagga vi. jag och jen fick skjuts av Nimar och Sara och Jessica fick åka tåg haha. Jag satt och typ skämde ut mej i bilen hahaha. men men de som hände där tar vi inte här ;) vi kom hem te jen typ halv sex eller sex. haha jag full och kunde inte hålla käften. Jen drack men inte lika mycke. Vaknade upp idag vid elva, fick höra grejer jag sagt och typ dog av garv och sen dirr hem. gaalen natt igår men kul :)


Emilia, Sara, jag och Jen. tagen vid fem tiden på morgonen, då var man lite tipsy haha


oj lite långt inlägg.. haha. man fattar typ inget men aja. ska ut me bror nu sen möta upp sara senare, får se om jag pallar är fett seg. yalla boussa på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0