looov :)

nu är sommarlovet äntligen hääär :D var ju i skolan måndags och tisdags. i måndags var jag fan helt dööööd. blev hem direkt efter och sooova. sen tisdags var jag där i typ en timma bara sen åkte jag hem till Jen sen vidare in till stan dit Sara kom sen också. sen blev det tumba med Jen och så gick vi och störde Ewe medans hon jobba :) planerade lite för fredagen. synd att hon nu ska jobba hela sommaren, fast hon är ledig på helgerna iaf. sen efter det åkte jag och Jen till Heidi och softade lite, hoppade studsmatta haha sen vidare hem till moi och ja.. HAHAh, sjuka vi är. sen idag mötte jag upp Sara och så åkte vi till flempan för att köpa något gott att äta. precis när vi kom in i affären så möter vi Mostick som skulle bort till handen för att grilla så han bjöd med oss :) kände typ inga men men. blev några korvar sen smsade Saras kompis Valle henne och så skulle vi till tumba för att möta upp henne, hennes kille och Wail. men vi pallade inte så vi drog bara hem haha. nu sitter jag här, helt galet mätt och vill bara ligga i soffan och glo tv ;) vi höres senare, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0