I'll soon be there

Fan vad jag lääääängtar till Maaaarockooo!! min kusin som jag bråkat me också haha, men hon är också en liten hater, iaf hon kom fram idag till marocko. fan blir avis på skitungen. det är två veckor och fyra dagar kvar innan vi bilar ner dit, can't wait :) saknar alla flippade stunder med alla, från att sitta uppe på nätterna och köra kortspel och tvinga varandra till att göra galna saker, dansa like crazy och bada till att ha vattenkrig fyra på morgonen och sen ha schampoo, balsam, deodorant och babypulver krig och rita på alla som sov haha :) alla gånger vi ställde upp för varandra, när dom hjälpte mej när jag fick en jävla psyk snubbe efter mej, när Ismail och Yasmin inte lyckades ta studenten och så fort det blev bråk eller tjaffs. ren lycka! dom är som mina syskon allihop. gaah, vill vara där nu. men den här gången är hela familjen med, förra sommaren åkte jag och lillebror ner dit själva, men det är all good :)
fast kommer sakna mina fina vänner här så klart så ska vara mycket med dom nu och försöka hålla mej borta från shit och bara soofta med dom. speciellt bästavän Jen! imorn ska vi softa och sola :) hoppas på fint väder..



Lite bilder från förra sommaren, har tyvärr inga bra bilder på den här datan utan på min andra som är fuckad.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0