I got more problems than an algebra equation

Damn mycket kan hända på en vecka. massa fun shit självklart, har hängt med brudarna och mysit :) sen har det varit bråk, vandalisering, jag som får utbrott för jag inte kan kontrollera min ilska. ja ni vet det vanliga.. det är alltid jävla bråk. sen har vi fucking haters ööverallt. bitches wont leave me alone. problem och drama is stalking me!
sen avslutades veckan med fest då jag och Sara fick för mycket dricka i oss. killarna tog till slut bort läsken vi blandade ut vodkan och allt annat shit med och vi fick bara i oss ren sprit. vilka fittor.. slutade med att Sara spydde på Kamils balkong, eller över någon annas tak och på trädet, haha. jag kunde inte ens stå upp och ramlade överallt, ringde lite och pratade i telefon sen tog Paulina en tjej vi mötte där min lur och vi drev me någon snubbe haha. men sen kom bästaste Jen och plockade upp oss tre på morronen, hon är guldvärd min bästavän ♥ vi drog hem till Sara men hon hade inga nycklar så vi väntade på hennes bror som var påväg från stan me nattbuss, så jag och sara gick och la oss i en busskur, hon på själva bänken och jag på marken.. hah. jag hade precis spytt upp vid nått jävla träd, fan ja var så jävla snurrig. sen mötte vi upp hennes bror och gick hem, men hennes mamma tvingade ut oss på promenad så fort hon såg att vi var båda lite tipsy, vi drog ner till vattnet sen upp och bam i sängen. hela lördag morgon mådde jag skiit, sen på kvällen var allt good. åkte me mamma på dagen till skäris sen kollade jag på fotboll sen vid ett på natten satt jag och bror uppe och kollade på saw 2, haha så jävla vidrig blää.
Idag var en perfect day. mötte upp Miriam i stan och gick och kollade på bio, Dear John. Fin film, men vafan vare för slut? haha, ärligt.. Aja, sen blev det hamburgare sen lalla runt lite i stan sen hem. tog precis en hääärlig dusch.
Höres senare, pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0