Freedag

kom nyss hem från Sara där jag, hon och Ewe softade och "kollade" på film, åt shit och snacka trash ni vet. älskar värkligen mina brudar! Jen dissa som vanligt.. känns som att hon börja glida iväg :( min bästavän som jag förut umgådes med dagligen..
fan asså jag är så gaalet trött. sov bara två timmar igår, om ens det. åkte sen vid nio hemifrån till Alan och myste hemma hos han och lekte ;) största orren på gud hahah. sen vid tolv börja jag åka hemåt. träffade upp Sara, satt och pratade med henne sen drog jag hem han äta lite sen åkte jag med papi och Hanele som övningskörde, fick sen testa på att växla men när bilen stod stilla och inte va på haha. ska få köra sen i marocko :D aja, sen softade jag grovt här hemma framför fotbollen haha. fotboll är ända sporten som jag tycker om typ. sen vid tio kom Ewe ner hit, vi softade lite sen drog ut och mötte upp Sara. Fick sen skjutts av Adam till macken i tumba för det är de ända nära som är öppet, köpte lite gott och sen bam hem till Sara :) imorn ska jag fan sova uuuuut! skiter i fan. den som försöker väcka mej kommer få smäll. aja, godnatt och boussa på er!


haha hitta denna fina bild i mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0