step by step

dagen sådär lite kort.. Hade inte lektionen imorse så lalla runt i skolan två timmar innan lektion. sen lunch sen psykiatri, de ända som är intressant haha. och så kom sarish te skolan också och softade lite sådära ;) sen drog vi förbi skäris, jag fixade my stuff sen we bounced. jen drog hem jag och sara hit te moi och chilla. sebbe vill att ja ska träffa han men jag paaaallla inte gå ut igen, de kallt och långt ifrån mej haha. juuuste haha, inne på donken gjorde vi kaaos. jag smart som jag är häller hela min milkshake på bordet och lite på mej haha så jen hämta papper och så torka vi upp men så låg de massa äckliga papper på borde + de va massa kvar.. hahah inte bra. aja vi höööres. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0