love face

Ny vecka, eller det är onsdag redan men iaf. imorn är det skolavslutniiiiing :) betyder att jag nu har lov kan man säga och fifan vad skönt det känns :) började veckan bra haha. var ju ledig månda så då drog jag först hem te jen han vara där kanske en timma? sen åkte jag te anthony för han värkligen tvinga mej haha. softade dära till tre tiden sen drog till jen och softa och somna haha. sen gick jag hem vid sju tiden. igår försov jag mej till elva så ja palla inte dra hähä, chillade hära sen kom sarish förbi och vi ruttna lite och snacka shit :) idaag åkte jag till skolan, skrev prov lalla runt haha hade psykiatri, drog förbi skäris me jen sen bam hem. sen hade jag fått lite av grejerna vi beställt från hm hem :) en tröja, ett linne och två klänningar :) då blev jag haapppy haha. aja, ska dega lite hära sen äta. PEACE

vad död jag ser ut haha, tagen för ett tag sen me nya tröjan på :) inte för att man ser den hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0