I'm back?


En månad sen jag skrev kanske? haha. Satt och kollade runt sen hittade jag min vackra blogg.. varför inte ba skriva lite ha? ;) MYCKET kan hända på en månad, det ända jag har att säga haha :P åkte ju te marocko i en vecka, fifan vad nice det va! lika svårt som alltid att åka därifrån, men i sommar inshalla. efter jag kom hem var jag själv hemma i fem dagar, soooft. Jen bodde med moi och vi softade galet, me sara, sebbe, ilya och sekou. sen partaaj :) träffade på en sergio och alex, sjuka haha. Sen förra vecka blev det fest med dom igen, fast inte försen natten haha. vid halv två eller ett körde vi igång i solletuna nånstans. blev lite allt möjligt hähä ;P träffade på några sköna brudar och snubbar. vi körde all night då haha, kom hem halv elva helt körd. fast hade legat på nån skunk madrass me jen alex och sergio från sex till åtta fast ingen somnade, eller jo alex somnade på mej hahaha.  sen denna vecka har gått galet fort, har haft massa plugg men alltid nått annat som kommer ivägen hah. Softade hemma hos Samir i tisdags, har saknat han. Synd bara att han åker in snart.. :( så får ja inte se han igen på länge.. sen har ja hängt hemma hos sebbe. softat me jen och sara. träffade på Rames också me Jen i heron i fredags, nästan ett halv år sen ja såg han :O sen igååår! var hemma hos wille (tror han hette så) där ja fick spela in lite, sjöng då asså ;) han har som studio i sitt rum. mickbås och grejer. skit nice, ääääälska att sjunga fan! Blev två refrängen till cristian sen skulle vart me i nån annan men åkte hem te sebbe istället ett tag innan jag drog hem. och idag har jag pluggat, fifan va stolt jag blir haha :) sen kom sarish hit och så snacka vi lite bara. nu tänkte jag softa, och kolla va jenbanan gör. väldigt knasigt inlägg men aja, ha de nice. höres, peace! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0